Veckoschema

Jag har inte lagt ut min veckoplanering, men såhär ser den ut:

 

Anledningen till att det är uteritt och vila dagarna efter varandra är att jag ska kolla på bio på torsdag och inte kommer hinna hem och rida. Så då får han stå den dagen.



PUBLICERAT 2010-11-17 | 13:53:21 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har inte lagt ut min veckoplanering, men såhär ser den ut:

 

Anledningen till att det är uteritt och vila dagarna efter varandra är att jag ska kolla på bio på torsdag och inte kommer hinna hem och rida. Så då får han stå den dagen.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0