Torsdagen 12 juni

Sitter för tillfället på jobbet och väntar egentligen bara på att få åka hem vid 14.00! Har haft en ganska produktiv dag här idag, men nu börjar arbetssysslorna ta slut.

Jag har funderat hela förmiddagen på om jag ska träna idag eller inte (träna mig själv), och jag har ännu inte kommit fram till något resultat av allt tänkande. Tror att jag får bestämma mig om det lite senare, möjligtvis att jag tränar efter stallet då. För idag ska min prins få arbeta. Jag också för den delen för man kan inte tjuvåka på honom direkt. Åhnej.

Det här är vad vi vill tillbaka till!

I vilket fall som helst tänkte jag trimma yttligare lite till i paddocken idag. Har ingen tidspress på mig så jag kan rida hur länge jag vill, vilket brukar innefatta tills det känns bra. Jag ska trava en lite längre stund idag, och känns han helt okomplicerad och fräsch (som i pigg) ska jag nog fasen ta mig en liten galopp också. Trots att han har vilat från ridning i tre veckor har han, enligt säkra källor, haft det ganska bananas i hagen och har inte direkt legat på latsidan. Nå, det ska vi väl se som en fördel, då hans kondition konstant har underhållts.

Jag återkommer vid skymningen ikväll och berättar hur dagen har urartat sig!

PUBLICERAT 2012-07-12 | 13:27:20 | KATEGORI Allmänt | 3 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitter för tillfället på jobbet och väntar egentligen bara på att få åka hem vid 14.00! Har haft en ganska produktiv dag här idag, men nu börjar arbetssysslorna ta slut.

Jag har funderat hela förmiddagen på om jag ska träna idag eller inte (träna mig själv), och jag har ännu inte kommit fram till något resultat av allt tänkande. Tror att jag får bestämma mig om det lite senare, möjligtvis att jag tränar efter stallet då. För idag ska min prins få arbeta. Jag också för den delen för man kan inte tjuvåka på honom direkt. Åhnej.

Det här är vad vi vill tillbaka till!

I vilket fall som helst tänkte jag trimma yttligare lite till i paddocken idag. Har ingen tidspress på mig så jag kan rida hur länge jag vill, vilket brukar innefatta tills det känns bra. Jag ska trava en lite längre stund idag, och känns han helt okomplicerad och fräsch (som i pigg) ska jag nog fasen ta mig en liten galopp också. Trots att han har vilat från ridning i tre veckor har han, enligt säkra källor, haft det ganska bananas i hagen och har inte direkt legat på latsidan. Nå, det ska vi väl se som en fördel, då hans kondition konstant har underhållts.

Jag återkommer vid skymningen ikväll och berättar hur dagen har urartat sig!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Caroline Bågfeldt

Sv: Ja precis, travsporten är precis lika bra/dålig som ridsporten :)

2012-07-12 @ 22:17:43
URL: http://baraacarro.blogg.se/



POSTAT AV: Jonna

VIlken fin häst! :)

2012-07-13 @ 13:22:35
URL: http://fyraryttares.blogg.se/



POSTAT AV: Annika

Fin bild :)

2012-07-13 @ 13:23:10
URL: http://blogofphoto.webblogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0