Some new in

Hej bloggen!

Sitter och gör lite ändringar i form av design och sådant. Lite knep och knåpande men det tar sig. Idag fick Mårten vila, mest för att mina föräldrar var med i stallet och de inte hade lust eller tid att vänta på att jag skulle rida. Sen ösregnade det i och för sig också, så jag var väl kanske inte sådär jättesugen. (Annat är nu).

Imorgon har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Troligen en runda i paddocken och trava lite mer! Gjorde inte det igår då jag red honom. Då han för övrigt skötte sig helt ok. 

Nu ska jag fortsätta med knep och knåpandet, så hörs vi!


PUBLICERAT 2012-07-11 | 23:24:03 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!

Sitter och gör lite ändringar i form av design och sådant. Lite knep och knåpande men det tar sig. Idag fick Mårten vila, mest för att mina föräldrar var med i stallet och de inte hade lust eller tid att vänta på att jag skulle rida. Sen ösregnade det i och för sig också, så jag var väl kanske inte sådär jättesugen. (Annat är nu).

Imorgon har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Troligen en runda i paddocken och trava lite mer! Gjorde inte det igår då jag red honom. Då han för övrigt skötte sig helt ok. 

Nu ska jag fortsätta med knep och knåpandet, så hörs vi!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0