Födelsedagspresent

Jag har fruktansvärt länge velat ha en Charles Owenhjälm, men har aldrig haft pengarna för att köpa en. Och inte förrän nu, efter år av längtan efter denna hjälm kommit på den ytterst smarta idéen om att ÖNSKA mig en i födelsedagspresent!! Ibland undrar jag verkligen vad jag tänker med?


Bilder lånade från Google.se


Passade på att önska mig John Whitaker Union Jack Stable rug också när jag ändå höll på!
PUBLICERAT 2012-07-20 | 09:21:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har fruktansvärt länge velat ha en Charles Owenhjälm, men har aldrig haft pengarna för att köpa en. Och inte förrän nu, efter år av längtan efter denna hjälm kommit på den ytterst smarta idéen om att ÖNSKA mig en i födelsedagspresent!! Ibland undrar jag verkligen vad jag tänker med?


Bilder lånade från Google.se


Passade på att önska mig John Whitaker Union Jack Stable rug också när jag ändå höll på!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0