Tobbe Larsson på Falsterbo Horse Show 2010.

För några år sedan var jag och mina vänner nere på Falsterbo Horse Show. Vi var där i två dagar (kom dit på fredageftermiddagen) och lattjade runt bland alla deras skoj grejer. Vi kollade på så fantastiska tävlingar och hade det party på kvällarna. 
 
 
Något av det häftigaste jag kommer ihåg att vi såg var Tobbe Larsson. Jag har för mig att det var första året som Ponnyakuten hade sänts, och jag och mina vänner hade slaviskt följt alla avsnitt (följer det fortfarande). Så när vi fick reda på att Tobbe Larsson skulle komma till Falsterbo och hålla en liten miniclinic var det en självklarhet att vi skulle kolla. 
 
Jag kommer dock inte ihåg sådär supermycket, då jag var totalt inne i allt fotograferande av hans fantastiska Frieserhästar, vilket är lite synd såhär i efterhand. Men när jag hittade dessa bilder, kom jag ihåg lite. Jag kommer ihåg att han visade upp både det ena och det andra. Mycket spansk skritt var det, men vi bjöds även på en bugning och han bad dessutom sin pålle lägga sig ner när han skulle sitta av. Inte var dag man ser det inte!
 
Jag tänkte i alla fall visa några av dessa bilderna, det vore nämnligen synd om de aldrig nådde någon annans datorskärm än min egen. För jag vill tro, trots rykten som går, att Tobbe Larsson är en grymt duktig hästmänniska!
 
Som ni vet - all kopiering förbjuden!









Dessa hästar måste vara de vackraste som finns.
PUBLICERAT 2012-12-30 | 13:08:00 | KATEGORI Blickar tillbaka | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
För några år sedan var jag och mina vänner nere på Falsterbo Horse Show. Vi var där i två dagar (kom dit på fredageftermiddagen) och lattjade runt bland alla deras skoj grejer. Vi kollade på så fantastiska tävlingar och hade det party på kvällarna. 
 
 
Något av det häftigaste jag kommer ihåg att vi såg var Tobbe Larsson. Jag har för mig att det var första året som Ponnyakuten hade sänts, och jag och mina vänner hade slaviskt följt alla avsnitt (följer det fortfarande). Så när vi fick reda på att Tobbe Larsson skulle komma till Falsterbo och hålla en liten miniclinic var det en självklarhet att vi skulle kolla. 
 
Jag kommer dock inte ihåg sådär supermycket, då jag var totalt inne i allt fotograferande av hans fantastiska Frieserhästar, vilket är lite synd såhär i efterhand. Men när jag hittade dessa bilder, kom jag ihåg lite. Jag kommer ihåg att han visade upp både det ena och det andra. Mycket spansk skritt var det, men vi bjöds även på en bugning och han bad dessutom sin pålle lägga sig ner när han skulle sitta av. Inte var dag man ser det inte!
 
Jag tänkte i alla fall visa några av dessa bilderna, det vore nämnligen synd om de aldrig nådde någon annans datorskärm än min egen. För jag vill tro, trots rykten som går, att Tobbe Larsson är en grymt duktig hästmänniska!
 
Som ni vet - all kopiering förbjuden!









Dessa hästar måste vara de vackraste som finns.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: molly - jmphoto ♥

så fina bilder! ^^

Svar: Tack så mycket! :) Roligt att höra.
Frida Holgersson

2012-12-30 @ 18:12:27
URL: http://jmphoto.webblogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0