21 november 2013

Hallå vänner.
 
Idag har varit en jobbig dag på ett sätt som är lite svårt att förklara. Det har varit en tråkig jobbdag, kanske jag kan förklara det som. Har haft krånglig arbetsuppgift och det har tagit upp typ 90% av mitt tålamod så känner mig smått orkeslös fast ändå rastlös. Galet konstig känsla.
 
Just nu kan jag sumera mitt tillstånd med det här:
Jag vill: Kramas med en fin människa
Jag borde: Ta en renskrubbande dusch.
Jag ska: Åka till stallet och fördriva tiden.
 
 
PUBLICERAT 2013-11-21 | 17:22:28 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallå vänner.
 
Idag har varit en jobbig dag på ett sätt som är lite svårt att förklara. Det har varit en tråkig jobbdag, kanske jag kan förklara det som. Har haft krånglig arbetsuppgift och det har tagit upp typ 90% av mitt tålamod så känner mig smått orkeslös fast ändå rastlös. Galet konstig känsla.
 
Just nu kan jag sumera mitt tillstånd med det här:
Jag vill: Kramas med en fin människa
Jag borde: Ta en renskrubbande dusch.
Jag ska: Åka till stallet och fördriva tiden.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0