Ny kalender på ingång.

 
Igår beställde jag hem en kalender från personligamlanacka.se. Har funderat på det i många år, men aldrig fått tummen ur. Jag satte mig och gjorde en framsida i Photoshop igårkväll och lyckades till slut få till det som jag ville ha det. Är riktigt nöjd med den faktiskt :Hoppas den är lika fin när den kommer sedan (vilket den gör om ca 14 dagar). Det är mycket mer motiverande att ha en kalender som man själv har designat, tycker jag!
PUBLICERAT 2013-01-21 | 15:06:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Igår beställde jag hem en kalender från personligamlanacka.se. Har funderat på det i många år, men aldrig fått tummen ur. Jag satte mig och gjorde en framsida i Photoshop igårkväll och lyckades till slut få till det som jag ville ha det. Är riktigt nöjd med den faktiskt :Hoppas den är lika fin när den kommer sedan (vilket den gör om ca 14 dagar). Det är mycket mer motiverande att ha en kalender som man själv har designat, tycker jag!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0