Ligger i sängen...

Ligger i sängen och kollar på världscupstävlingen som sändes i söndags. Inte sett den ännu så tänkte kolla på det nu innan jag ska sova. Vet ju hur det slutar men det är ganska skönt tycker jag ;)

Edit: Fyfasen vilken fin runda som Steve Geurdat gjorde nyss! 

 

e

PUBLICERAT 2013-01-31 | 21:49:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ligger i sängen och kollar på världscupstävlingen som sändes i söndags. Inte sett den ännu så tänkte kolla på det nu innan jag ska sova. Vet ju hur det slutar men det är ganska skönt tycker jag ;)

Edit: Fyfasen vilken fin runda som Steve Geurdat gjorde nyss! 

 

e

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0