Favoriter och icke-favoriter.

En av mina favoriter inom hoppgrenen har länge varit Rodrigo Pessoa. Han är fortfarande den största för mig faktiskt. Anledningen till det är att jag tycker att han rider så grymt väl. Han har fina hjälper och får alltid fram det bästa ur varje häst. 
 
En annan person som har växt sig större och större i mina ögon sedan OS i somras är Scott Brash. Jag tycker att han rider så fint och harmoniskt, inget dragande och inget onödigt tygeltag. Han rider med små hjälper och hans hästar ser verkligen välmående och glada ut. De ser ut att trivas med sin ryttare.
 
 
 
En ryttare vars hästar som jag dock inte förstår varför de hoppar höjderna som de gör är Roger Yves Bost. Jag tror aldrig jag har sett någon som rider fulare än denne människa! Jag kan för allt i världen inte förstå varför hästarna står ut med honom, för det hade då inte jag gjort som häst. Sen vet man ju inte heller hur han egentligen rider, det ser ju hemskt ut. Men på något magiskt vis hoppar ju hästarna alltid så hur illa som helst kan det ju inte vara...
  
PUBLICERAT 2013-01-05 | 13:09:00 | KATEGORI Hoppning | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En av mina favoriter inom hoppgrenen har länge varit Rodrigo Pessoa. Han är fortfarande den största för mig faktiskt. Anledningen till det är att jag tycker att han rider så grymt väl. Han har fina hjälper och får alltid fram det bästa ur varje häst. 
 
En annan person som har växt sig större och större i mina ögon sedan OS i somras är Scott Brash. Jag tycker att han rider så fint och harmoniskt, inget dragande och inget onödigt tygeltag. Han rider med små hjälper och hans hästar ser verkligen välmående och glada ut. De ser ut att trivas med sin ryttare.
 
 
 
En ryttare vars hästar som jag dock inte förstår varför de hoppar höjderna som de gör är Roger Yves Bost. Jag tror aldrig jag har sett någon som rider fulare än denne människa! Jag kan för allt i världen inte förstå varför hästarna står ut med honom, för det hade då inte jag gjort som häst. Sen vet man ju inte heller hur han egentligen rider, det ser ju hemskt ut. Men på något magiskt vis hoppar ju hästarna alltid så hur illa som helst kan det ju inte vara...
  
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0