Bra dag med IKEAtrip.

Det blev en bra dag på IKEA. Jag hittade allt jag letade efter och jag hade det väldigt trevlig med mamma, moster, kusin och mormor. Morfar var sjuk den stackaren, så det var bara vi tjejer idag. Mamma tog med sig alla grejer hem medan jag åkte till Nils, så inga bilder blir det inte. 
 
Ingen ridning blev det idag för Mårten heller. Fick ett sms om att det var fruset ute, så han fick stå. Tråkigt men det är sådant man inte kan styra över. Imorgon ska det vara superfint väder så jag och Alice tänkte försöka ta lite bilder på hästarna och oss. Förhoppningsvis går allting vägen imorgon, så det blir lite nya bilder - för det behövs.
 
Efter IKEA stannade jag kvar hos min mormor och morfar en stund och följde med mormor och Nanna ut på en promenad. Skönt att gå lite i vinterrusket med mormor och vovven. 
 
Annars mina vänner har jag inte mycket att säga just nu. Kommer säkert på något senare, men det får vara just nu.
PUBLICERAT 2013-01-04 | 22:29:44 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev en bra dag på IKEA. Jag hittade allt jag letade efter och jag hade det väldigt trevlig med mamma, moster, kusin och mormor. Morfar var sjuk den stackaren, så det var bara vi tjejer idag. Mamma tog med sig alla grejer hem medan jag åkte till Nils, så inga bilder blir det inte. 
 
Ingen ridning blev det idag för Mårten heller. Fick ett sms om att det var fruset ute, så han fick stå. Tråkigt men det är sådant man inte kan styra över. Imorgon ska det vara superfint väder så jag och Alice tänkte försöka ta lite bilder på hästarna och oss. Förhoppningsvis går allting vägen imorgon, så det blir lite nya bilder - för det behövs.
 
Efter IKEA stannade jag kvar hos min mormor och morfar en stund och följde med mormor och Nanna ut på en promenad. Skönt att gå lite i vinterrusket med mormor och vovven. 
 
Annars mina vänner har jag inte mycket att säga just nu. Kommer säkert på något senare, men det får vara just nu.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0