6 januari 2013

 
Idag är planen att försöka hitta någonstans att rida där det inte är fruset. Jag hoppas verkligen att det inte är minusgrader så att det går. Det är i sådana här lägen som jag verkligen saknar att ha ett ridhus tillgängligt utanför stalldörren. Men, alla andra som inte heller har det har ju lyckats, så varför inte jag? :) Wish me luck!
PUBLICERAT 2013-01-06 | 13:05:00 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Idag är planen att försöka hitta någonstans att rida där det inte är fruset. Jag hoppas verkligen att det inte är minusgrader så att det går. Det är i sådana här lägen som jag verkligen saknar att ha ett ridhus tillgängligt utanför stalldörren. Men, alla andra som inte heller har det har ju lyckats, så varför inte jag? :) Wish me luck!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: lisse

Jätte fin blogg, gillar den!

KIka görna in på min!

Svar: Tack så mycket.
Frida Holgersson

2013-01-06 @ 18:05:52
URL: http://lissegotze.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0