10 januari 2013

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men det har varit en lång dag. Sovit dåligt och vaknat tidigt är ingen bra kombination. Åkte till stallet relativt tidigt då jag plus två till skulle till Börjes i Tingsryd. Blev inte så, så jag och Hannah red ut en lång skrittrunda istället. Så skönt att komma ifrån omgivningarna i stallet och rida iväg en länge runda. Hästarna var glada och pigga - kul!
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske skrittar iväg samma runda som idag, vet inte riktigt. Det har frusit i marken här igen nu, och lite snö kom idag. Får se hur det ser ut imorgon men är det fortfarande fruset är det skritt som gäller.
 
Dålig bild på sötMårren!
PUBLICERAT 2013-01-10 | 22:13:08 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ursäkta för den dåliga uppdateringen men det har varit en lång dag. Sovit dåligt och vaknat tidigt är ingen bra kombination. Åkte till stallet relativt tidigt då jag plus två till skulle till Börjes i Tingsryd. Blev inte så, så jag och Hannah red ut en lång skrittrunda istället. Så skönt att komma ifrån omgivningarna i stallet och rida iväg en länge runda. Hästarna var glada och pigga - kul!
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske skrittar iväg samma runda som idag, vet inte riktigt. Det har frusit i marken här igen nu, och lite snö kom idag. Får se hur det ser ut imorgon men är det fortfarande fruset är det skritt som gäller.
 
Dålig bild på sötMårren!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0