Två grymma tjejer.

Måste bara tipsa om de här tjejerna som jag lyssnade på nu för första gången ikväll. Jag är säkert jättesen med det här men galet vad bra dem är! Verkligen värt att lyssna på i mitt tycke.
 
 
PUBLICERAT 2013-02-08 | 21:34:00 | KATEGORI Tips från coachen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Måste bara tipsa om de här tjejerna som jag lyssnade på nu för första gången ikväll. Jag är säkert jättesen med det här men galet vad bra dem är! Verkligen värt att lyssna på i mitt tycke.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0