Guten Morgen.

God morgon bloggen!
 
Jag sitter just i detta skede och längtar till Bråvalla-festivalen i juni. Jag har ingen biljett ännu med det ska minsann skaffas fram. Så många bra band. Så många fina vänner. Annars då? Den här dagen bjuder på solsken i stora mängder och jag väntar nu bara på plusgrader ute. 
 
Idag är det ridbanan som kallar. Får se hur Mårten känns idag. Igår hade vi inget bett i munnen på honom och han var ganska tjabbig under turen. Det tror jag dock inte beror på något speciellt mer än att han var grymt okoncentrerad och gick och letade efter saker att vara rädd för. Som en bit när vi galopperade igår, då skyggade han helt plötsligt för en skogsväg som var helt tom. Och en gång skyggade han för själva skogen (????). 
 
Jag körde inte förbi Hööks igår eftersom min mor var med mig, men idag ska jag ta en sväng förbi där. Ska prata med dem om lite olika saker och hoppas jag får klarhet i dem. 
 
Just nu utanför mitt fönster!
PUBLICERAT 2013-02-27 | 09:47:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God morgon bloggen!
 
Jag sitter just i detta skede och längtar till Bråvalla-festivalen i juni. Jag har ingen biljett ännu med det ska minsann skaffas fram. Så många bra band. Så många fina vänner. Annars då? Den här dagen bjuder på solsken i stora mängder och jag väntar nu bara på plusgrader ute. 
 
Idag är det ridbanan som kallar. Får se hur Mårten känns idag. Igår hade vi inget bett i munnen på honom och han var ganska tjabbig under turen. Det tror jag dock inte beror på något speciellt mer än att han var grymt okoncentrerad och gick och letade efter saker att vara rädd för. Som en bit när vi galopperade igår, då skyggade han helt plötsligt för en skogsväg som var helt tom. Och en gång skyggade han för själva skogen (????). 
 
Jag körde inte förbi Hööks igår eftersom min mor var med mig, men idag ska jag ta en sväng förbi där. Ska prata med dem om lite olika saker och hoppas jag får klarhet i dem. 
 
Just nu utanför mitt fönster!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0