Direktsänt från Göteborg Horse Show

Hallå! Jag fick sluta tidigare idag då det var för mycket personal, så jag ligger just nu i sängen och kollar på direktsändningen från Scandinavium. Inte helt fel! Kan dessutom göra det med gott samvete då jag idag redan har hunnit med en hel del. 
 
Var uppe vid 06.00 idag på morgonen och var i stallet vid 06.20 för att morgonfodra och släppa ut hästarna. Mockade 4 boxar och tog in 3 kärror med spån. Gjorde även höpåsarna till hästarna innan jag var tvungen att åka hem för att duscha och göra mig i ordning för jobb vid kl. 10. Ganska ok jobbat, enligt mig själv i alla fall ;)
 
Nu ska jag återgå till dressyrtittandet!
PUBLICERAT 2013-04-25 | 13:43:05 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallå! Jag fick sluta tidigare idag då det var för mycket personal, så jag ligger just nu i sängen och kollar på direktsändningen från Scandinavium. Inte helt fel! Kan dessutom göra det med gott samvete då jag idag redan har hunnit med en hel del. 
 
Var uppe vid 06.00 idag på morgonen och var i stallet vid 06.20 för att morgonfodra och släppa ut hästarna. Mockade 4 boxar och tog in 3 kärror med spån. Gjorde även höpåsarna till hästarna innan jag var tvungen att åka hem för att duscha och göra mig i ordning för jobb vid kl. 10. Ganska ok jobbat, enligt mig själv i alla fall ;)
 
Nu ska jag återgå till dressyrtittandet!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0