Tack vare Anna (min räddare i nöden).

Idag, för första gången på många veckor, kändes det riktigt roligt att rida!  Jag har känt mig väldigt uppgiven och helt värdelös på ridfronten de senaste dagarna, men idag fick jag hjälp av Anna (igen) som är en mästare på att rida till hästar. Hon är så himla duktig och jag fick höra lugnande ord och hjälpande ord.
 
När jag sedan själv satt upp var Mårten betydligt mjukare, så pass loss att jag själv (trots självförtroende nere vid botten) kände att jag skulle kunna rida bort det om jag gav det lite tid. Dock kände jag inte att det var tid för det idag, då han hade jobbat på bra med Anna redan. Men Anna fortsatte i ialla fall att hjälpa mig under tiden jag red, sådant som jag behöver.
 
Jag behöver stärka mina muskler, så att Mårten inte kan komma undan, samtidigt som jag måste lära mig hur jag ska lura honom och rida ifrån hans försök till att slippa arbeta. Men nu känner jag mig motiverad och redo för att ta mig an hans försök till att fly ifrån arbete och längtar tills imorgon när jag får rida igen!
 
Jag är  glad att jag har någon som Anna som inte tvekar med att hjälpa till.
Det var verkligen det här som behövdes, någon som hjälpte mig på traven.
 
Världens finaste Mårten.
PUBLICERAT 2012-10-11 | 02:35:11 | KATEGORI Vardagspass | 2 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag, för första gången på många veckor, kändes det riktigt roligt att rida!  Jag har känt mig väldigt uppgiven och helt värdelös på ridfronten de senaste dagarna, men idag fick jag hjälp av Anna (igen) som är en mästare på att rida till hästar. Hon är så himla duktig och jag fick höra lugnande ord och hjälpande ord.
 
När jag sedan själv satt upp var Mårten betydligt mjukare, så pass loss att jag själv (trots självförtroende nere vid botten) kände att jag skulle kunna rida bort det om jag gav det lite tid. Dock kände jag inte att det var tid för det idag, då han hade jobbat på bra med Anna redan. Men Anna fortsatte i ialla fall att hjälpa mig under tiden jag red, sådant som jag behöver.
 
Jag behöver stärka mina muskler, så att Mårten inte kan komma undan, samtidigt som jag måste lära mig hur jag ska lura honom och rida ifrån hans försök till att slippa arbeta. Men nu känner jag mig motiverad och redo för att ta mig an hans försök till att fly ifrån arbete och längtar tills imorgon när jag får rida igen!
 
Jag är  glad att jag har någon som Anna som inte tvekar med att hjälpa till.
Det var verkligen det här som behövdes, någon som hjälpte mig på traven.
 
Världens finaste Mårten.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Camilla

Underbart att du fått hjälp så du och Mårten kommer vidare och jag blev så glad att läsa detta. Du är duktig Frida och det är inte lätt att komma på eller se själv vad som kan vara fel utan man behöver hjälp och sedan lossnar det säkert för er ordentligt nu :) Kramar i mängder till dig!

Svar: Åh moster du är ju så fantastisk! Blir glad av att läsa det här, verkligen. Tack för att du tror på mig. Det betyder mycket! Kram!!
Frida Holgersson

2012-10-11 @ 13:44:05



POSTAT AV: Camilla

Klart jag tror på dig för jag vet att du är duktig och har bra hand om hästar. Är imponerad av vad du klarar av! Kramar

2012-10-15 @ 13:01:31





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0