Nya bilder.

Även idag var min häst fin på banan, dock kändes han nästan lite knackig ett tag. Men tänkte att det kanske kan vara lite träningsvärk. Så jag tänkte låta honom gå lite lugnt imorgon bara. En snäll vän vart och tog kort på oss idag! Blev några fina. Lägger inte ut alla på en gång dock.



PUBLICERAT 2011-07-21 | 22:14:47 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Även idag var min häst fin på banan, dock kändes han nästan lite knackig ett tag. Men tänkte att det kanske kan vara lite träningsvärk. Så jag tänkte låta honom gå lite lugnt imorgon bara. En snäll vän vart och tog kort på oss idag! Blev några fina. Lägger inte ut alla på en gång dock.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Felicia - Stall Viggeby

Funkar din häst bra på hackamore? :)

2011-07-22 @ 13:03:23
URL: http://stallviggeby.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0