Ingen ridning idag.

Idag har jag jobbat från 09.00-19.40 så jag har inte hunnit rida idag. Åkte bara upp till stallet och pussade på min häst och mockade.
PUBLICERAT 2011-07-24 | 22:57:26 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag jobbat från 09.00-19.40 så jag har inte hunnit rida idag. Åkte bara upp till stallet och pussade på min häst och mockade.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Nathalie och Tilda

Superfin blogg :D

Följ oss gärna via bloglovin så följer vi dig ;)

2011-07-25 @ 12:57:17
URL: http://frihetsdressyr.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0