Dåligt med uppdatering.

Så dåligt av mig att inte ha uppdaterat på hela veckan. Men nu gör jag i alla fall det.

Om en vecka (söndagen den 7e) ska jag och Mårten åka på hopptävling i Lammhult där vi var för ett tag sedan. Tycker de har det lagom stort och så, samt är det ju väldigt nära! Så jag känner att det är ett bra ställe att åka till nu i början. Vi ska hoppa 90cm, inget stort och inget grymt svårt. Men någonstans ska man börja!

Ska troligen träna för en fin vän på tisdag, hoppas på det i alla fall. Behöver träna för någon lite inför tävlingen nu känner jag. Inte lätt när man bara rider ensam utan att få någon som helst respons eller så.

Imorgon är planen på att rida bort till nyfunna galoppstigen inte alls långt ifrån mitt stall. Lite sidvägs osv. och lite uppmjukande bara. Känna efter lite.

Peace.
PUBLICERAT 2011-07-31 | 22:51:42 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så dåligt av mig att inte ha uppdaterat på hela veckan. Men nu gör jag i alla fall det.

Om en vecka (söndagen den 7e) ska jag och Mårten åka på hopptävling i Lammhult där vi var för ett tag sedan. Tycker de har det lagom stort och så, samt är det ju väldigt nära! Så jag känner att det är ett bra ställe att åka till nu i början. Vi ska hoppa 90cm, inget stort och inget grymt svårt. Men någonstans ska man börja!

Ska troligen träna för en fin vän på tisdag, hoppas på det i alla fall. Behöver träna för någon lite inför tävlingen nu känner jag. Inte lätt när man bara rider ensam utan att få någon som helst respons eller så.

Imorgon är planen på att rida bort till nyfunna galoppstigen inte alls långt ifrån mitt stall. Lite sidvägs osv. och lite uppmjukande bara. Känna efter lite.

Peace.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Hanna och Rebecka

fin blogg :)

2011-08-06 @ 12:39:05
URL: http://dailyhorses.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0