Mina och Mårtens mål för 2011!

Läste en blogg där ryttaren satt upp sina mål och lagt upp i bloggen, och jag kände att det kanske skulle vara smart! Det kan ju vara svårt att hitta pappret man skrev sina mål på i slutet av året, eller ens komma ihåg dem. Men här finns de ju kvar! Här är mina och Mårtens mål :)



Förutsättningen för att det ska gå vägen är ju att vi ska hålla oss pigga och friska!
PUBLICERAT 2011-01-02 | 19:40:13 | KATEGORI Allmänt | 2 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Läste en blogg där ryttaren satt upp sina mål och lagt upp i bloggen, och jag kände att det kanske skulle vara smart! Det kan ju vara svårt att hitta pappret man skrev sina mål på i slutet av året, eller ens komma ihåg dem. Men här finns de ju kvar! Här är mina och Mårtens mål :)



Förutsättningen för att det ska gå vägen är ju att vi ska hålla oss pigga och friska!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: fridan

:) kul att du med har en blogg :D o kul med mål, det är viktigt att ha :D

2011-01-02 @ 21:46:54
URL: http://kaloescha.blogg.se/



POSTAT AV: fridan

oj, råkade visst spamma lite, min dator är knäpp :P

2011-01-02 @ 21:48:04





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0