Hoppning ikväll!

Ikväll är det hoppträning som står på schemat! Ridtiden är framflyttad två timmar för min del, men det ska nog gå bra i alla fall.

Kan ju berätta att Mårten här om dagen råkade stampade sönder sitt träns. Hade knäppt upp nosgrimman och han drog ner huvudet och stampade på den så den gick sönder. Det var ju dock en väldig tur att det inte blev värre än en trasig nosgrimma! Jag vill inte riktigt tänka på vad som kunde ha hänt om han hade fastnat på något sätt... Har i alla fall beställt ett nytt träns från Hööks. Tog ett billigt bara för att, kände att jag inte har varken ork eller råd att lägga ut massor av pengar på ett tränsnu bara för att det här gick sönder. Så det blir ett budgetträns och så får vi ju hoppas det passar. Som tur väl hade jag i alla fall kvar hans gamla träns så att jag ändå kan rida. Annars hade det verkligen varit surt.


---
Får för övrigt försöka komma igång med bloggen igen.
Så himla roligt när det är några läsare här och hälsar på,
men de får man ju bara om man skriver någonting!
PUBLICERAT 2011-01-25 | 16:02:02 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll är det hoppträning som står på schemat! Ridtiden är framflyttad två timmar för min del, men det ska nog gå bra i alla fall.

Kan ju berätta att Mårten här om dagen råkade stampade sönder sitt träns. Hade knäppt upp nosgrimman och han drog ner huvudet och stampade på den så den gick sönder. Det var ju dock en väldig tur att det inte blev värre än en trasig nosgrimma! Jag vill inte riktigt tänka på vad som kunde ha hänt om han hade fastnat på något sätt... Har i alla fall beställt ett nytt träns från Hööks. Tog ett billigt bara för att, kände att jag inte har varken ork eller råd att lägga ut massor av pengar på ett tränsnu bara för att det här gick sönder. Så det blir ett budgetträns och så får vi ju hoppas det passar. Som tur väl hade jag i alla fall kvar hans gamla träns så att jag ändå kan rida. Annars hade det verkligen varit surt.


---
Får för övrigt försöka komma igång med bloggen igen.
Så himla roligt när det är några läsare här och hälsar på,
men de får man ju bara om man skriver någonting!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0