Fortfarande inte hemma.

De två senaste dagarna har jag haft lite fler besökare än vad jag brukar och det är sjukt roligt! Så mycket roligare att skriva om man vet att folk läser. Så till alla som varit här och hälsat på - kom jättegärna tillbaka!

Jag är fortfarande hos min moster, ska dock hem om någon timme. Bob (min pojkvän) ska åka tillbaka till Göteborg och jag ska ha kvällsfodringen i stallet ikväll. Måste ju ändå dit för att ta hand om Mårten. Tror jag ska longera honom idag. Får försöka låna någons gjord, eftersom jag inte har en egen.

Jag ska skriva om gårdagens ridpass också när jag hinner.
PUBLICERAT 2011-01-04 | 16:23:34 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De två senaste dagarna har jag haft lite fler besökare än vad jag brukar och det är sjukt roligt! Så mycket roligare att skriva om man vet att folk läser. Så till alla som varit här och hälsat på - kom jättegärna tillbaka!

Jag är fortfarande hos min moster, ska dock hem om någon timme. Bob (min pojkvän) ska åka tillbaka till Göteborg och jag ska ha kvällsfodringen i stallet ikväll. Måste ju ändå dit för att ta hand om Mårten. Tror jag ska longera honom idag. Får försöka låna någons gjord, eftersom jag inte har en egen.

Jag ska skriva om gårdagens ridpass också när jag hinner.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0