27 januari 2011

Loggade in nu och såg några kommentarer som verkligen gjorde mig glad! Så kul med läsare och kommentarer! Ska åka upp till stallet senare i eftermiddag, men just nu sitter jag och tittar på Americas next Top Model. Haha. Tidsfördriv, tidsfördriv...
Tänkte lägga upp en video på en kompis lånehäst här om en stund. Han har de konstigaste påhitten... Men ni får vänta ett litet tag till. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
PUBLICERAT 2011-01-27 | 14:34:37 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Loggade in nu och såg några kommentarer som verkligen gjorde mig glad! Så kul med läsare och kommentarer! Ska åka upp till stallet senare i eftermiddag, men just nu sitter jag och tittar på Americas next Top Model. Haha. Tidsfördriv, tidsfördriv...
Tänkte lägga upp en video på en kompis lånehäst här om en stund. Han har de konstigaste påhitten... Men ni får vänta ett litet tag till. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: frida och julia

Nu har vi frågestund på bloggen! Ställ gärna en fråga :) Ha det bra/Frida och Julia

2011-01-28 @ 19:31:02
URL: http://pahastensrygg.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0