2 januari 2011

God dag mina kära vänner!

Jag ska strax åka upp till stallet och troligen rida. Kanske bara ska ta och frissera Mårten idag, han har en rätt lång man och han ser troligen bättre ut utan all den där. Det är bara så jäkla tråkigt att klippa den fin, haha. Men jaja, det blir nog bra.

Kanske ska försöka hitta någon att rida ut med. Det är jättefint väder här idag! Helt perfekt uterittväder. Vi får se!


Fina Mårten när vi var ute och gick efter ett ridpass.
PUBLICERAT 2011-01-02 | 13:02:08 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God dag mina kära vänner!

Jag ska strax åka upp till stallet och troligen rida. Kanske bara ska ta och frissera Mårten idag, han har en rätt lång man och han ser troligen bättre ut utan all den där. Det är bara så jäkla tråkigt att klippa den fin, haha. Men jaja, det blir nog bra.

Kanske ska försöka hitta någon att rida ut med. Det är jättefint väder här idag! Helt perfekt uterittväder. Vi får se!


Fina Mårten när vi var ute och gick efter ett ridpass.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0