Utetäcken!

Fick förresten äntligen hem mina täcken i lördags (beställde i söndags)! Ett svart vintertäcke och ett reflextäcke. Har verkligen längtat efter reflextäcket (ridtäcke) då jag inte kan rida ut utan reflexer på kvällarna. Så det är skönt att det har kommit nu.

Mårten hade det i alla fall för första gången igår, och hade hunnit vara ute i typ 2-3 timmar och när jag tog in honom igår var täcket helt lerigt! Haha, så jäkla typiskt. Menmen, får se hur han ser ut sen idag när jag åker upp till stallet!


PUBLICERAT 2010-11-15 | 08:01:00 | KATEGORI Allmänt | 2 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fick förresten äntligen hem mina täcken i lördags (beställde i söndags)! Ett svart vintertäcke och ett reflextäcke. Har verkligen längtat efter reflextäcket (ridtäcke) då jag inte kan rida ut utan reflexer på kvällarna. Så det är skönt att det har kommit nu.

Mårten hade det i alla fall för första gången igår, och hade hunnit vara ute i typ 2-3 timmar och när jag tog in honom igår var täcket helt lerigt! Haha, så jäkla typiskt. Menmen, får se hur han ser ut sen idag när jag åker upp till stallet!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Batman ;o

Fina (y)



Allt bra? :)

2010-11-15 @ 10:31:22
URL: http://batmaaaan.blogg.se/



POSTAT AV: EMYS.SE

fin häst :) Vilken raS? KRAM

2010-11-15 @ 10:47:58
URL: http://emys.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0