Stockholm Horse Show!

Till helgen drar jag iväg, som så många andra till Globens hästfest! Jag ska försöka hitta lite saker till min häst, till mässpris. Älskar mässor!

- Regntäcke
- Stall/fleecetäcke
- Träns + tyglar
- Stigbyglar och stigläder
- Paddar till lindor
- (Lindor)
- Schabrak
- Vita ridbyxor
- (Vanliga ridbyxor)
PUBLICERAT 2010-11-22 | 22:19:42 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Till helgen drar jag iväg, som så många andra till Globens hästfest! Jag ska försöka hitta lite saker till min häst, till mässpris. Älskar mässor!

- Regntäcke
- Stall/fleecetäcke
- Träns + tyglar
- Stigbyglar och stigläder
- Paddar till lindor
- (Lindor)
- Schabrak
- Vita ridbyxor
- (Vanliga ridbyxor)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0