Mårten

Hästen jag har lånat hem heter Mårten, är en Halvblodskorsning, ca 162cm hög och född 2000. Han är tävlad upp till 110 och ligger runt LB/LA-nivå i dressyr. Väldigt härlig kille med ett fantastiskt temprament! Genomsnäll och trevlig. Har honom 1 månad på prov nu och om det fungerar bra blir det 3 månader till innan jag och ägaren bestämmer hur vi ska göra efter det.

 

PUBLICERAT 2010-11-07 | 21:22:00 | KATEGORI Hästar | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hästen jag har lånat hem heter Mårten, är en Halvblodskorsning, ca 162cm hög och född 2000. Han är tävlad upp till 110 och ligger runt LB/LA-nivå i dressyr. Väldigt härlig kille med ett fantastiskt temprament! Genomsnäll och trevlig. Har honom 1 månad på prov nu och om det fungerar bra blir det 3 månader till innan jag och ägaren bestämmer hur vi ska göra efter det.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Josefine - hästblogg

Fin häst :) Har alltid velat ha en skäck!

2010-11-15 @ 10:18:39
URL: http://jsohlman.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0