Gårdagens ridpass

Igår red jag lektion med Mårten. Vi hade lite gymnastikhoppning, och det gick rätt bra till slut. Har bara hoppat honom två gånger innan, och han verkar inte riktigt förstå begreppet travhoppning. I början var han väldigt springig och lägger sig en del i handen, när han lugnade ner sig sedan blev det bättre. Han var dock väldigt seg på hinder i början och verkade liksom inte alls vara sugen, sista hoppen vaknade han dock till liv och fick mycket bättre fart och hoppade bättre.

Idag ska han få vila och jag ska upp till stallet senare i eftermiddag. Då är det även öppet hus för en gymnasielinje som ska införas på min ridklubb. Hoppas det blir bra.
PUBLICERAT 2010-11-10 | 14:01:40 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår red jag lektion med Mårten. Vi hade lite gymnastikhoppning, och det gick rätt bra till slut. Har bara hoppat honom två gånger innan, och han verkar inte riktigt förstå begreppet travhoppning. I början var han väldigt springig och lägger sig en del i handen, när han lugnade ner sig sedan blev det bättre. Han var dock väldigt seg på hinder i början och verkade liksom inte alls vara sugen, sista hoppen vaknade han dock till liv och fick mycket bättre fart och hoppade bättre.

Idag ska han få vila och jag ska upp till stallet senare i eftermiddag. Då är det även öppet hus för en gymnasielinje som ska införas på min ridklubb. Hoppas det blir bra.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0