Gårdagens ridpass

Igår tränade jag dressyr och det blev ett rätt hårt pass med öppnor, böjningar i sidorna och travbommar. Mårten var svettig och sådär lagom slut efter passet. Men han jobbade på bra! När han börjar tröttna framåt slutet på passet hänger han en del i handen, men annars är han fin! Vill ju verkligen jobba, märker man. Han är lite stelare i väntersidan i traven, så det är lite jobbigt att böja till den lite, och i galoppen i högervarvet skjuter han ut bogen en del så det blir att träna mycket på det.



Nala, en av katterna i stallet kröp upp och satte sig vid min luva igår.
PUBLICERAT 2010-11-17 | 16:00:00 | KATEGORI Träningar | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår tränade jag dressyr och det blev ett rätt hårt pass med öppnor, böjningar i sidorna och travbommar. Mårten var svettig och sådär lagom slut efter passet. Men han jobbade på bra! När han börjar tröttna framåt slutet på passet hänger han en del i handen, men annars är han fin! Vill ju verkligen jobba, märker man. Han är lite stelare i väntersidan i traven, så det är lite jobbigt att böja till den lite, och i galoppen i högervarvet skjuter han ut bogen en del så det blir att träna mycket på det.



Nala, en av katterna i stallet kröp upp och satte sig vid min luva igår.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0