Fint i trädgården.

Nyss inkommen igen! Har varit ute och hjälpt mor min att räffsa löv och snygga upp i trädgården. Städade även lilla Albins bur när jag ändå var igång. Så nu har han det fint och fräscht! Han är så söt när han hoppar omkring. Det blev för övrigt bra med trädgården. De flesta löven försvann och hamnade i en container och nu hoppas vi på att det inte blåser in fler löv från vägen här utanför. Då blir ju hela arbetet ogjort igen liksom.

PlutteAlbin <3



PUBLICERAT 2010-11-04 | 13:46:52 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nyss inkommen igen! Har varit ute och hjälpt mor min att räffsa löv och snygga upp i trädgården. Städade även lilla Albins bur när jag ändå var igång. Så nu har han det fint och fräscht! Han är så söt när han hoppar omkring. Det blev för övrigt bra med trädgården. De flesta löven försvann och hamnade i en container och nu hoppas vi på att det inte blåser in fler löv från vägen här utanför. Då blir ju hela arbetet ogjort igen liksom.

PlutteAlbin <3



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Rosanna Zimdahl

sv tyvärr så byter jag bara med de jag kontaktar.. :)

2010-11-04 @ 22:07:00
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0