Dagens ridpass

Igår red jag ut på Mårten. Var draghjälp åt en häst som gick med en handikappad kille, och jissus vad M skötte sig bra! Han har aldrig gått på den vägen innan, och dessutom körde det förbi tre bilar, vi gick förbi ett boningshus och några hästar. På hemvägen flög det också en ambulanshelikopter väldigt lågt, och han reagerade knappt. Vart lite spänd till och från men höll sig i skinnet och var väldigt duktig!

Efter den lilla skritturen red jag in i ridhuset och jobbade lite böjningar på rakt och böjt spår, skänkelvikning och förhållningar. Galopperade även en liten stund och tyckte han jobbade på väldigt fint även där. Duktig häst jag har!

Igår fick jag även tillbaka min mobil, så nu kommer jag troligen ta lite fler bilder till bloggen. Blir nog bra :)
PUBLICERAT 2010-11-16 | 09:05:42 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår red jag ut på Mårten. Var draghjälp åt en häst som gick med en handikappad kille, och jissus vad M skötte sig bra! Han har aldrig gått på den vägen innan, och dessutom körde det förbi tre bilar, vi gick förbi ett boningshus och några hästar. På hemvägen flög det också en ambulanshelikopter väldigt lågt, och han reagerade knappt. Vart lite spänd till och från men höll sig i skinnet och var väldigt duktig!

Efter den lilla skritturen red jag in i ridhuset och jobbade lite böjningar på rakt och böjt spår, skänkelvikning och förhållningar. Galopperade även en liten stund och tyckte han jobbade på väldigt fint även där. Duktig häst jag har!

Igår fick jag även tillbaka min mobil, så nu kommer jag troligen ta lite fler bilder till bloggen. Blir nog bra :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0