8 novemer 2010

Kall och frusen morgon idag, och jag som hade hoppats på lite varmare väder så jag kunde rida ute. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Hoppas banan inte är frusen, och att den i så fall tinar tills i kväll då jag ska upp till stallet. I sånna här lägen skulle vi haft två ridhus. Lite bortskämd är jag kanske, men önska går ju i alla fall.

Vi ska träna body pump på idrotten i eftermiddag, och har jag tur är det inte lika jobbigt som jag hört att det är. Inte kul om jag blir lika trött som jag blev efter ett boxningspass vi hade, då jag vart nära att spy!
PUBLICERAT 2010-11-08 | 09:37:45 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kall och frusen morgon idag, och jag som hade hoppats på lite varmare väder så jag kunde rida ute. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Hoppas banan inte är frusen, och att den i så fall tinar tills i kväll då jag ska upp till stallet. I sånna här lägen skulle vi haft två ridhus. Lite bortskämd är jag kanske, men önska går ju i alla fall.

Vi ska träna body pump på idrotten i eftermiddag, och har jag tur är det inte lika jobbigt som jag hört att det är. Inte kul om jag blir lika trött som jag blev efter ett boxningspass vi hade, då jag vart nära att spy!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: keela

haha, awesome! jag säger olika, ibland bågar men ofta krokar. vet inte varför egentligen :p

2010-11-08 @ 11:39:25
URL: http://keeela.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0