Kul att bli placerad!

Nu är julbakandet över, för en timme sen ungefär faktiskt. Satte mig och slog in de sista julklapparna, så nu är det bara mamma och pappas som fattas! Godiset blev bra, vi gjorde inte alla dock. Provade på många nya. Bl.a. polkagrisknäck. Rekomenderas verkligen! Nu sitter både jag, mamma och pappa och kollar på Grinchen och vid 21.30 ska jag kolla på sändningarna från Olympia, London som börjar på Eurosport!

Såg igår förresten att jag kom trea i Rosannas tävling med snöbilder! Blev jätteglad! Så kul att vinna en sådan sak, och jag tycker bilden som blev förstaplacerad var så jäkla grym! Sjukligt snygg bild verkligen. Förtjänade  verkligen förstaplatsen.

Bilden som jag kom trea med är bilden jag har i min header! Hästen heter Flingan och står i mitt stall. Tog den i februari i år :)

PUBLICERAT 2010-12-18 | 21:11:22 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är julbakandet över, för en timme sen ungefär faktiskt. Satte mig och slog in de sista julklapparna, så nu är det bara mamma och pappas som fattas! Godiset blev bra, vi gjorde inte alla dock. Provade på många nya. Bl.a. polkagrisknäck. Rekomenderas verkligen! Nu sitter både jag, mamma och pappa och kollar på Grinchen och vid 21.30 ska jag kolla på sändningarna från Olympia, London som börjar på Eurosport!

Såg igår förresten att jag kom trea i
Rosannas tävling med snöbilder! Blev jätteglad! Så kul att vinna en sådan sak, och jag tycker bilden som blev förstaplacerad var så jäkla grym! Sjukligt snygg bild verkligen. Förtjänade  verkligen förstaplatsen.

Bilden som jag kom trea med är bilden jag har i min header! Hästen heter Flingan och står i mitt stall. Tog den i februari i år :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0