21.12.10

Det var 21 minus i stallet idag, så Mårten fick på sig sitt täcke, fick mat och pussar och fick stå idag (också...). Jag hoppas inte att det blir lika kallt imorgon så det går att rida. Det är ingen mening att försöka rida när det är så jäkla kallt känns det som.

Nu har jag i alla fall jullov! Så jäkla skönt. Så imorgon ska jag ta och promenera upp till stallet. Tycker det är skittråkigt att gå själv, men får ta med musik som jag kan lyssna på. Vi är några stycken i mitt stall som ska starta ett nytt projekt nu vid årsskiftet, som går ut på att träna. Och ja, jag hatar att träna. Tycker det är pisstråkigt och verkligen står inte ut (sen är mina knän rätt pajj också, så jag kan inte springa). Men jag hoppas det kommer gå bra i alla fall.

Nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket och kolla på The Mentalist.
PUBLICERAT 2010-12-21 | 22:00:55 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var 21 minus i stallet idag, så Mårten fick på sig sitt täcke, fick mat och pussar och fick stå idag (också...). Jag hoppas inte att det blir lika kallt imorgon så det går att rida. Det är ingen mening att försöka rida när det är så jäkla kallt känns det som.

Nu har jag i alla fall jullov! Så jäkla skönt. Så imorgon ska jag ta och promenera upp till stallet. Tycker det är skittråkigt att gå själv, men får ta med musik som jag kan lyssna på. Vi är några stycken i mitt stall som ska starta ett nytt projekt nu vid årsskiftet, som går ut på att träna. Och ja, jag hatar att träna. Tycker det är pisstråkigt och verkligen står inte ut (sen är mina knän rätt pajj också, så jag kan inte springa). Men jag hoppas det kommer gå bra i alla fall.

Nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket och kolla på The Mentalist.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0