14 januari 2014

Idag har jag och Mårten tagit en promenad runt byn. Det gick över förväntan och han lyssnade så fint. Blev lite exalterad några gånger men glömde inte bort att jag vart där. Han är så söt min lilla pålle. Tog även en sovmorgon idag och gick inte upp förrän tio över nio! Kors i taket. 
 
Senare i eftermiddag ska jag och fylla i min tatuering på armen, det ska bli skoj! Den kommer bli som ny och så fin. De som känner mig vet att jag vill göra många tatueringar, men bara har kommit till tre än så länge. Den jag ska fylla i idag vart min första, och också den största jag har. Den gjorde jag för två år sedan, precis när jag hade fyllt 18. Drömmen är när min vänstra arm ska vara täckt med bläck från axel ner till handleden. Mmm!
 
På promenad!
 
PUBLICERAT 2014-01-14 | 12:40:07 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag och Mårten tagit en promenad runt byn. Det gick över förväntan och han lyssnade så fint. Blev lite exalterad några gånger men glömde inte bort att jag vart där. Han är så söt min lilla pålle. Tog även en sovmorgon idag och gick inte upp förrän tio över nio! Kors i taket. 
 
Senare i eftermiddag ska jag och fylla i min tatuering på armen, det ska bli skoj! Den kommer bli som ny och så fin. De som känner mig vet att jag vill göra många tatueringar, men bara har kommit till tre än så länge. Den jag ska fylla i idag vart min första, och också den största jag har. Den gjorde jag för två år sedan, precis när jag hade fyllt 18. Drömmen är när min vänstra arm ska vara täckt med bläck från axel ner till handleden. Mmm!
 
På promenad!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0