Längesen vi hördes.

Ja, nu var det ett tag sedan som jag skrev något här. Den främsta anledningen till det är att jag har kämpat med min motivation till hästarna, sedan jag fick veta om Mårtens skada. Det är först nu som jag tycker det är roligt igen och det är först nu som jag har börjat rida på riktigt igen.

Dock har vi inte kommit igång fullt ut ännu, en anledning till det är att jag icke har någon passande sadel. Men förhoppningsvis så är det på gång. Innan idag vart jag och min mamma iväg hos en sadelutprovare, och även om jag åkte därifrån utan sadel hade jag en jättefin känsla och hopp om att det kan bli bra till slut.

Ska försöka skriva lite oftare nu, än en gång i halvåret...



PUBLICERAT 2013-11-20 | 20:20:08 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, nu var det ett tag sedan som jag skrev något här. Den främsta anledningen till det är att jag har kämpat med min motivation till hästarna, sedan jag fick veta om Mårtens skada. Det är först nu som jag tycker det är roligt igen och det är först nu som jag har börjat rida på riktigt igen.

Dock har vi inte kommit igång fullt ut ännu, en anledning till det är att jag icke har någon passande sadel. Men förhoppningsvis så är det på gång. Innan idag vart jag och min mamma iväg hos en sadelutprovare, och även om jag åkte därifrån utan sadel hade jag en jättefin känsla och hopp om att det kan bli bra till slut.

Ska försöka skriva lite oftare nu, än en gång i halvåret...



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0