Rösta gärna på mitt bidrag!

Hej! Long time no seen. Jag har inte så mycket att berätta just nu förrutom att be alla att rösta på mitt bidrag på Hööks tävling på facebook. Hade suttit fint att få ett presentkort nu när jag är pank som en lus. Klicka här om ni vill göra mig glad som tusan! Tar bara en liten, liten stund.
PUBLICERAT 2013-03-25 | 13:35:11 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej! Long time no seen. Jag har inte så mycket att berätta just nu förrutom att be alla att rösta på mitt bidrag på Hööks tävling på facebook. Hade suttit fint att få ett presentkort nu när jag är pank som en lus. Klicka här om ni vill göra mig glad som tusan! Tar bara en liten, liten stund.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0