6 mars 2013

Hej bloggen!
 
Mitten på arbetsveckan, två dagar till helg. Känns alltid lite bättre med helg, även om man inte gör något på dagarna. Jag har dock hunnit med en del idag. Bla har jag pluggat färdigt för dagen, varit iväg på möte och har nu också hunnit äta en nyttig och god lunch med min moder. Sitter nu framför teven och smälter maten, sedan blir det dags för dagens vända ut till stallet. 
 
Blir nog ridbanan idag. Om jag ska tömköra eller riad har jag dock inte bestämt ännu. Får nog bli ridning, då jag vill prova ett riktigt ridpass i en av de hemlånade sadlarna. Jag tycker att den ligger helt okej, men behöver nog lite experthjälp på den sista punkten. 
 
Jag och finaste Mårren några veckor sedan.
PUBLICERAT 2013-03-06 | 12:51:04 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!
 
Mitten på arbetsveckan, två dagar till helg. Känns alltid lite bättre med helg, även om man inte gör något på dagarna. Jag har dock hunnit med en del idag. Bla har jag pluggat färdigt för dagen, varit iväg på möte och har nu också hunnit äta en nyttig och god lunch med min moder. Sitter nu framför teven och smälter maten, sedan blir det dags för dagens vända ut till stallet. 
 
Blir nog ridbanan idag. Om jag ska tömköra eller riad har jag dock inte bestämt ännu. Får nog bli ridning, då jag vill prova ett riktigt ridpass i en av de hemlånade sadlarna. Jag tycker att den ligger helt okej, men behöver nog lite experthjälp på den sista punkten. 
 
Jag och finaste Mårren några veckor sedan.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0