Vårnyheterna från Hööks Hästsport.

 
Imorgon kommer den nya Höökskatalogen ut! Det är vårens och sommarens nyheter och som jag har längtat. Jag älskar Hööks, tycker att de har många bra och snygga alternativ till de riktigt dyra grejerna. Det är alltid roligt att kolla nyheter och jag hoppas att det är mycket som jag tycker är snyggt.
 
De har ganska mycket att leva upp till i JH Collection-kollektionen så vi får se om de lyckas. Den kollektionen som har varit nu i höst har jag tyckt precis allt har varit svinsnyggt. Jag har velat ha precis allt, från benskydd till väst och tröjor. Jag har verkligen inte hittat något som jag har tyckt varit fult. Det har verkligen fallit mig i smaken. Upp till bevis hur det blir imorgon!
PUBLICERAT 2013-01-23 | 11:33:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Imorgon kommer den nya Höökskatalogen ut! Det är vårens och sommarens nyheter och som jag har längtat. Jag älskar Hööks, tycker att de har många bra och snygga alternativ till de riktigt dyra grejerna. Det är alltid roligt att kolla nyheter och jag hoppas att det är mycket som jag tycker är snyggt.
 
De har ganska mycket att leva upp till i JH Collection-kollektionen så vi får se om de lyckas. Den kollektionen som har varit nu i höst har jag tyckt precis allt har varit svinsnyggt. Jag har velat ha precis allt, från benskydd till väst och tröjor. Jag har verkligen inte hittat något som jag har tyckt varit fult. Det har verkligen fallit mig i smaken. Upp till bevis hur det blir imorgon!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0