Snacka om ekipage.

 
Den här videon hittade jag för några år sedan men glömde bort den ungefär lika fort som jag såg den. Hittade den igen nu ikväll och jag blir faktiskt lika förvånad som första gången jag såg den. Helt sjukt vilket ekipage det här är! Inte lite duktig häst, men ryttaren måste ju vara en av människorna i världen med den bästa balansen. Häftigt är det i alla fall!
 
PUBLICERAT 2013-01-12 | 09:09:00 | KATEGORI Tips från coachen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Den här videon hittade jag för några år sedan men glömde bort den ungefär lika fort som jag såg den. Hittade den igen nu ikväll och jag blir faktiskt lika förvånad som första gången jag såg den. Helt sjukt vilket ekipage det här är! Inte lite duktig häst, men ryttaren måste ju vara en av människorna i världen med den bästa balansen. Häftigt är det i alla fall!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Camilla

Imponerande!

2013-01-12 @ 11:03:11





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0