Mitt mål 2013

Ett av mina mål har jag redan berättat om, då det även är mitt nyårslöfte för i år! Men jag tänkte förklara målen lite mer invecklat, både träning och tävling.
 
 
Träning:
När det gäller träning vill jag att Mårten och jag ska bli mer sammanflätade. Jag vill förfina mina hjälper, rida mer med sätet och få Mårten lyhörd på det. Vill att Mårten ska hållas mjuk och fin i kroppen. Dessutom vill jag få honom mjuk i munnen på ett annat sätt som han inte varit förut. Vill höja vår lägstanivå med några snäpp!
 
Tävling:
I år hoppas jag att vi ska komma ut på lite fler tävlingar än innan. Förhoppningsvis kan jag vara med i Div III-laget och då lär det väl lite några tävlingar hoppas vi på. Vi behöver rutin på banorna, men vill inte stressa fram något. Det lär bli LBklasser som vi rider.
 
För att allt detta ska bli en möjlighet, krävs det att vi håller oss friska! 
Det är trots allt det viktigaste.
PUBLICERAT 2013-01-02 | 13:51:47 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ett av mina mål har jag redan berättat om, då det även är mitt nyårslöfte för i år! Men jag tänkte förklara målen lite mer invecklat, både träning och tävling.
 
 
Träning:
När det gäller träning vill jag att Mårten och jag ska bli mer sammanflätade. Jag vill förfina mina hjälper, rida mer med sätet och få Mårten lyhörd på det. Vill att Mårten ska hållas mjuk och fin i kroppen. Dessutom vill jag få honom mjuk i munnen på ett annat sätt som han inte varit förut. Vill höja vår lägstanivå med några snäpp!
 
Tävling:
I år hoppas jag att vi ska komma ut på lite fler tävlingar än innan. Förhoppningsvis kan jag vara med i Div III-laget och då lär det väl lite några tävlingar hoppas vi på. Vi behöver rutin på banorna, men vill inte stressa fram något. Det lär bli LBklasser som vi rider.
 
För att allt detta ska bli en möjlighet, krävs det att vi håller oss friska! 
Det är trots allt det viktigaste.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0