Mina favoritserier för tillfället.

Jag är verkligen en seriemänniska istället för filmmänniska. Jag älskar att kolla på serier, men tycker att det är långtråkigt med filmer (förutom noga utvalda). Jag är inte så kräsen vilka serier jag kollar på och har följt ganska många. Genom åren har det blivit en hel del olika serier, men följer idag bara några stycken som jag tänkte lista här nedanför!
 
 
  • HEARTLAND
    Den här serien har jag skrivit om innan. Det är en av mina favoriter och det är kanske inte så konstigt då den handlar om hästar. Det är Amy som är "Miracle girl" när det gäller hästar, och stöttas av familj och vänner som även de har sina vardagsproblem och lyckostunder. Fantastisk serier för alla hästälskare.

  • GREYS ANATOMY
    Jag behöver knappast förklara vad den här serien handlar om? Jag följde den för några år sedan, men slutade och började igen i höstas. Den som jag tittar mest på just nu!

  • PRETTY LITTLE LIARS
    När jag började följa den här serien (för två år sedan) visste näst intill ingen om den. Nu har den vuxit sig stor och är omtyckt av många. För de som inte hört talas om den handlar den om fyra tonårstjejer som råkar ut för många otäcka grejer. Knappt jag vågar kolla på den här själv när det är sent, haha.

  • COUGAR TOWN
    Den här serien är också en sådan som inte många visste om när den först kom, men efter att den började sändas på TV växte den sig gigantisk! En stor favorit då jag tycker de är så grymt roliga.

  • VAMPIRE DIARIES
    Jag hittade VD för några år sedan när den sändes på 6an på TV. Tyckte att den var skitbra och började följa den direkt. Jag är en sucker för Twilight så att den här serien faller mig i smaken är kanske inte så konstigt...
PUBLICERAT 2013-01-20 | 12:05:00 | KATEGORI Tips från coachen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är verkligen en seriemänniska istället för filmmänniska. Jag älskar att kolla på serier, men tycker att det är långtråkigt med filmer (förutom noga utvalda). Jag är inte så kräsen vilka serier jag kollar på och har följt ganska många. Genom åren har det blivit en hel del olika serier, men följer idag bara några stycken som jag tänkte lista här nedanför!
 
 
  • HEARTLAND
    Den här serien har jag skrivit om innan. Det är en av mina favoriter och det är kanske inte så konstigt då den handlar om hästar. Det är Amy som är "Miracle girl" när det gäller hästar, och stöttas av familj och vänner som även de har sina vardagsproblem och lyckostunder. Fantastisk serier för alla hästälskare.

  • GREYS ANATOMY
    Jag behöver knappast förklara vad den här serien handlar om? Jag följde den för några år sedan, men slutade och började igen i höstas. Den som jag tittar mest på just nu!

  • PRETTY LITTLE LIARS
    När jag började följa den här serien (för två år sedan) visste näst intill ingen om den. Nu har den vuxit sig stor och är omtyckt av många. För de som inte hört talas om den handlar den om fyra tonårstjejer som råkar ut för många otäcka grejer. Knappt jag vågar kolla på den här själv när det är sent, haha.

  • COUGAR TOWN
    Den här serien är också en sådan som inte många visste om när den först kom, men efter att den började sändas på TV växte den sig gigantisk! En stor favorit då jag tycker de är så grymt roliga.

  • VAMPIRE DIARIES
    Jag hittade VD för några år sedan när den sändes på 6an på TV. Tyckte att den var skitbra och började följa den direkt. Jag är en sucker för Twilight så att den här serien faller mig i smaken är kanske inte så konstigt...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0