Ljudlöst flygande

 
Igår när jag körde till stallet fick jag syn på en luftballong! Tänk vad härligt det måste vara att flyga omkring i en sådan, näst intill ljudlöst. Det hade jag verkligen velat prova på. Det måste ju vara helt fantastiskt!
PUBLICERAT 2013-01-20 | 15:05:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Igår när jag körde till stallet fick jag syn på en luftballong! Tänk vad härligt det måste vara att flyga omkring i en sådan, näst intill ljudlöst. Det hade jag verkligen velat prova på. Det måste ju vara helt fantastiskt!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0