Kolla ridsport i SVT play.

 
Något som jag tycker är fantastiska bra eftersom jag alltid lyckas missa sändningarna på TV eller direktsändningarna på SVTplay är att man kan kolla på alla världscupshoppningar på nätet efter att de ha sänts! Vad jag vet har det inte varit så innan, utan att det har kommit till nu de senaste månaderna. I vilket fall som tycker jag som sagt att det är helt galet bra.
 
Jag missar alltid alla sändningar, så jag får oftast kolla i efterhand när jag har tid och inte gör något annat. Men vad gör det? Slipper i varje fall att ha ont i magen när svenskarna hoppar, eftersom jag i regel redan vet hur det slutar ;) Vissa tycker det är tråkigt, men jag trivs nog bättre så. Hoppning ska egentligen kollas på live i Scandinavium under GHS, det är då jag njuter som bäst.
PUBLICERAT 2013-01-05 | 08:50:00 | KATEGORI Tips från coachen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Något som jag tycker är fantastiska bra eftersom jag alltid lyckas missa sändningarna på TV eller direktsändningarna på SVTplay är att man kan kolla på alla världscupshoppningar på nätet efter att de ha sänts! Vad jag vet har det inte varit så innan, utan att det har kommit till nu de senaste månaderna. I vilket fall som tycker jag som sagt att det är helt galet bra.
 
Jag missar alltid alla sändningar, så jag får oftast kolla i efterhand när jag har tid och inte gör något annat. Men vad gör det? Slipper i varje fall att ha ont i magen när svenskarna hoppar, eftersom jag i regel redan vet hur det slutar ;) Vissa tycker det är tråkigt, men jag trivs nog bättre så. Hoppning ska egentligen kollas på live i Scandinavium under GHS, det är då jag njuter som bäst.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0