Ingen ridning idag.

Idag blev det ingen ridning som det var planerat från början. Jag blev sjuk igen inatt och är riktigt hängig och trött. Har inte kunnat sova inatt pga jag har så ont i halsen, men vi får se hur det går senare ikväll när det är tid för att lägga sig igen.
 
Jag gjorde allt i stallet och efter det var jag helt slut. Orkade knappt gå ut till hagen vilket känns väldigt värdelöst. Imorgon hoppas jag att jag mår bättre i alla fall. Bara halsontet går över känns det som om jag kommer få lite mer kraft.
PUBLICERAT 2013-01-22 | 15:04:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blev det ingen ridning som det var planerat från början. Jag blev sjuk igen inatt och är riktigt hängig och trött. Har inte kunnat sova inatt pga jag har så ont i halsen, men vi får se hur det går senare ikväll när det är tid för att lägga sig igen.
 
Jag gjorde allt i stallet och efter det var jag helt slut. Orkade knappt gå ut till hagen vilket känns väldigt värdelöst. Imorgon hoppas jag att jag mår bättre i alla fall. Bara halsontet går över känns det som om jag kommer få lite mer kraft.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0