Idrottsgalan 2013

Ni missar väl inte Idrottsgalan som började nu vid åtta? Jag tänkte att jag skulle kolla när Jerringpriset delas ut. Hade egentligen velat se alltihopa men det gäller att komprimissa när man inte har egen TV! :
 
PUBLICERAT 2013-01-14 | 20:10:23 | KATEGORI Tips från coachen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni missar väl inte Idrottsgalan som började nu vid åtta? Jag tänkte att jag skulle kolla när Jerringpriset delas ut. Hade egentligen velat se alltihopa men det gäller att komprimissa när man inte har egen TV! :
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0