Idag red jag ut...

Idag red jag ut en runda med bästa Mårren. Vi red en väg som vi inte ridit sen tidigt i höstas. Så skönt att komma ut verkligen i skogen! Mårren var spänd som en fiolsträng och ville vända typ tio gånger, men det var skoj. Han var mjuk och fin i sidorna och munnen ändå!

Imorgon har jag utsläppet i stallet så ska ut tidigt, blir nog en skrittrunda imorgon igen.



PUBLICERAT 2013-01-13 | 21:46:00 | KATEGORI Vardagspass | 2 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag red jag ut en runda med bästa Mårren. Vi red en väg som vi inte ridit sen tidigt i höstas. Så skönt att komma ut verkligen i skogen! Mårren var spänd som en fiolsträng och ville vända typ tio gånger, men det var skoj. Han var mjuk och fin i sidorna och munnen ändå!

Imorgon har jag utsläppet i stallet så ska ut tidigt, blir nog en skrittrunda imorgon igen.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Friskey

Gud vilken snyggheader du har! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Frida Holgersson

2013-01-14 @ 17:13:49
URL: http://friskey.weride.se



POSTAT AV: Sandra

det är så smidigt och roligt med de där apparna. :D

Svar: Ja, de är verkligen bra att ha!
Frida Holgersson

2013-01-15 @ 21:01:08
URL: http://aylen.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0