Hittade en lista

Hur har ditt 2012 varit? 
Skulle säga att det har varit både bra och dåligt. Mest bra! 
Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat (mig själv). 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat!
Vem har du umgåtts med mest?
Nils, Jen, Anna, Alice, Hannah.
Bästa minnen från 2012? 
Studenten! Och första träningen för Sussi.
Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013?
Ett bra och roligt jobb.
Vem/Vilka/Vad saknade du?
Oj, jag har saknat mycket. Jobb, pengar, vänner. 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Jag hoppas på det, trots att jag har haft en fantastiskt år.
Vad gjorde dig riktigt glad under 2012?
En massa saker! 
Har du några löften för år 2013?
Jag har satt löften, men vill hellre se dem som mål.
Vad ser du mest framemot med år 2013?
Jag ser fram emot ett år där allt är en vit duk för mig. Jag kan göra vad jag vill (nästan).
En låt som påmminer dig om 2012?
Don't let it break your heart - Coldplay.
Det bästa du har åstadkommit det föregående året? 
Jag tog studenten med inte bara ok betyg. Med bra betyg!
Vad hoppas du inträffar 2013:
Jag hoppas att jag hittar ett jobb där jag kan trivas. Att mina nära och kära får hålla sig friska, att jag och min häst når nya mål och även där, att vi håller oss friska. Jag hoppas att jag växer i ridningen, och även som person. Året må inte ha börjat på bästa vis, men jag hoppas att jag lär mig utefter vägen och kommer fram som en starkare och klokare människa. Jag hoppas även att folk omkring mig inser det så vi kan hjälpa varandra.
PUBLICERAT 2013-01-13 | 12:45:00 | KATEGORI I Fridas huvud | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hur har ditt 2012 varit? 
Skulle säga att det har varit både bra och dåligt. Mest bra! 
Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat (mig själv). 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat!
Vem har du umgåtts med mest?
Nils, Jen, Anna, Alice, Hannah.
Bästa minnen från 2012? 
Studenten! Och första träningen för Sussi.
Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013?
Ett bra och roligt jobb.
Vem/Vilka/Vad saknade du?
Oj, jag har saknat mycket. Jobb, pengar, vänner. 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Jag hoppas på det, trots att jag har haft en fantastiskt år.
Vad gjorde dig riktigt glad under 2012?
En massa saker! 
Har du några löften för år 2013?
Jag har satt löften, men vill hellre se dem som mål.
Vad ser du mest framemot med år 2013?
Jag ser fram emot ett år där allt är en vit duk för mig. Jag kan göra vad jag vill (nästan).
En låt som påmminer dig om 2012?
Don't let it break your heart - Coldplay.
Det bästa du har åstadkommit det föregående året? 
Jag tog studenten med inte bara ok betyg. Med bra betyg!
Vad hoppas du inträffar 2013:
Jag hoppas att jag hittar ett jobb där jag kan trivas. Att mina nära och kära får hålla sig friska, att jag och min häst når nya mål och även där, att vi håller oss friska. Jag hoppas att jag växer i ridningen, och även som person. Året må inte ha börjat på bästa vis, men jag hoppas att jag lär mig utefter vägen och kommer fram som en starkare och klokare människa. Jag hoppas även att folk omkring mig inser det så vi kan hjälpa varandra.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0