Dagens annorlunda aktivering på banan.

Idag lekte jag runt lite med Mårren i paddocken, då det fortsatt vart fruset i marken. Tänkte först bara gå lite med honom, men jag brukar alltid ta bort grimskaftet när jag är där nere, där jag kan stänga om mig. Inte för att han brukar springa iväg eller så - han följer mig snarare som en hund - men det är en säkerhet för mig, att han inte kan springa iväg ut på vägarna.
 
Jag gick och vände en del, skulle se om han följde med eller om han gick iväg. Men han höll sig vid min sida eller bakom mig. Sedan provade jag att springa lite, och han travade glatt på efter. Stannade jag - stannade han. Han var hela tiden uppmärksam på vart jag var och vad jag gjorde. Kom han ifrån mig för att jag gick fortare travade han ikapp. Kul! 
 
 Filmade en snutt en stund! Dåligt filmat, men det är svårt att springa och filma samtidigt!
Jag orkar inte vända på videon, men man ser ju ändå! :)
PUBLICERAT 2013-01-06 | 18:45:52 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag lekte jag runt lite med Mårren i paddocken, då det fortsatt vart fruset i marken. Tänkte först bara gå lite med honom, men jag brukar alltid ta bort grimskaftet när jag är där nere, där jag kan stänga om mig. Inte för att han brukar springa iväg eller så - han följer mig snarare som en hund - men det är en säkerhet för mig, att han inte kan springa iväg ut på vägarna.
 
Jag gick och vände en del, skulle se om han följde med eller om han gick iväg. Men han höll sig vid min sida eller bakom mig. Sedan provade jag att springa lite, och han travade glatt på efter. Stannade jag - stannade han. Han var hela tiden uppmärksam på vart jag var och vad jag gjorde. Kom han ifrån mig för att jag gick fortare travade han ikapp. Kul! 
 
 Filmade en snutt en stund! Dåligt filmat, men det är svårt att springa och filma samtidigt!
Jag orkar inte vända på videon, men man ser ju ändå! :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0