Besviken på Hööks vårnyheter.

Jag hittade inte så mycket som jag tyckte var snyggt i nya Höökskatalogen. Det kanske är tur, men samtidigt lite tråkigt. Jag hade förväntat mig så mycket utav den nya JH-kollektionen, men jag kunde inte hitta någonting i den som jag skulle vilja ha. Jag tycker inte om detaljerna på kläderna eller det nya utseendet. Den nya loggan tycker jag inte heller om. Totalt missnöjd faktiskt.
 
Hittade lite nyheter hos CRW som jag tyckte var snygga dock. Det som jag fastnade mest för var basicgrejer. Lite pikétröjor bla. Hittade inga schabrak som jag tycker vart fina, jag som älskar schabrak?! Tyckte för det mesta att det inte var några snygga grejer. Det jag tyckte var snyggt vart lätträknat eller sedan tidigare kollektioner.
 
Det här hade jag velat ha i min garderob i vår:
PUBLICERAT 2013-01-30 | 20:30:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag hittade inte så mycket som jag tyckte var snyggt i nya Höökskatalogen. Det kanske är tur, men samtidigt lite tråkigt. Jag hade förväntat mig så mycket utav den nya JH-kollektionen, men jag kunde inte hitta någonting i den som jag skulle vilja ha. Jag tycker inte om detaljerna på kläderna eller det nya utseendet. Den nya loggan tycker jag inte heller om. Totalt missnöjd faktiskt.
 
Hittade lite nyheter hos CRW som jag tyckte var snygga dock. Det som jag fastnade mest för var basicgrejer. Lite pikétröjor bla. Hittade inga schabrak som jag tycker vart fina, jag som älskar schabrak?! Tyckte för det mesta att det inte var några snygga grejer. Det jag tyckte var snyggt vart lätträknat eller sedan tidigare kollektioner.
 
Det här hade jag velat ha i min garderob i vår:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0